Primjena »Quick Response« strategije u tekstilnoj i odjevnoj industriji Zapadne Evrope
Sažetak
Promjena tržišta i razvoj računalske tehnologije, pridonose razvoju novih strategija upravljanja proizvodnim i poslovnim sistemima. Jedna od njih je i »Quick Response« strategija, čija je svrha da osigura brze reakcije u proizvodnoj sferi, odnosno reakcije brzog odgovora na zahtjeve tržišta. Ova se strategija s uspjehom primjenjuje u SAD, pa se razmatraju uvjeti njenog uvođenja u zapadnoevropski lanac prerade i trgovanja tekstilom i odjećom modnog žanra. Budući da se uvjeti privređivanja u Zapadnoj Evropi znatno razlikuju od uvjeta u SAD, potrebno je za njeno provođenje još mnogo raditi na tehnološkim i organizacijskim mjerama te na stvaranju novih oblika partnerstva između trgovine, konfekcije i proizvođača tekstila. Ipak su se već u SRNj za sezonu proljeće/ljeto 1989. očekivali počeci primjene »Quick Response«.##submission.downloads##
Objavljeno
1989-09-29
Kako citirati
[1]
Höffer, D. 1989. Primjena »Quick Response« strategije u tekstilnoj i odjevnoj industriji Zapadne Evrope. Tekstil. 38, 9 (ruj. 1989), 537–542.
Broj časopisa
Rubrika
Pregledni rad
Autorska prava
Copyright (c) 1989 Hrvatski inženjerski savez tekstilaca

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution 4.0 International License.