Povezanost osobnog imidža i imidža odjeće
Ključne riječi:
osobni imidž, marka odjeće, marketinški miks, komunikacijski miks, oglašavanje, osobna prodajaSažetak
Ovo se istraživanje temelji na Bertrandisovoj tvrdnji da psihološki koncepti u području industrije odjeće i mode nisu dovoljno istraživani. Tako je cilj ove analize pronalaženje odgovora na pitanje kakva je povezanost osobnog imidža žena i imidža željenih marki odjeće. Istraživanje je provedeno na uzorku od 160 žena. Analizirano je 75 dimenzija na području aktualnog osobnog imidža i idealnog osobnog imidža uspoređenog s imidžem marke željene odjeće. U analizi je korištena metoda kanoničke korelacije kojom se utvrdilo da postoji jaka veza između aktualnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće, a još je izrazitija veza između idealnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće. Dobiveni rezultati su korisni na području planiranja marketinškog miksa i komunikacijskog miksa, posebno u području oglašavanja i osobne prodaje.##submission.downloads##
Objavljeno
2007-05-31
Kako citirati
[1]
Mumel, D. 2007. Povezanost osobnog imidža i imidža odjeće. Tekstil. 56, 5 (svi. 2007), 301–307.
Broj časopisa
Rubrika
Izvorni znanstveni rad
Autorska prava
Copyright (c) 2007 Hrvatski inženjerski savez tekstilaca

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution 4.0 International License.